Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Rosalinde Brinkman - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Rosalinde Brinkman - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen

Door: Rosalinde

Blijf op de hoogte en volg Rosalinde

11 Februari 2014 | Nederland, Nijverdal

De dagen vliegen voorbij en dat betekent dat ik binnen 2 weken al naar Australië ga vliegen. Het visum is binnen, de tickets zijn geboekt. 24 februari begint de grote reis naar de andere kant van de wereld! Ik zal hier 20 weken stage gaan lopen bij Ocean Connect, dit bedrijf is gevestigd in de Gold Coast. Ik ga hier de biodiversiteit van de rocky shores in Burleigh Heads in kaart brengen, maar ook helpen met communicatieve taken, administratie en fundraising. Ontzettend veel variatie en dat onder de begeleiding van Maggie Muurmans. Een oud studente van mijn opleiding waar ik ontzettend tegenop kijk en waarvan ik ontzettend veel van kan leren.

Deze laatste twee weken ga ik nog genieten van al mijn vrienden en familie, de nodige feestjes vieren en de laatste voorbereidingen treffen!

  • 11 Februari 2014 - 19:46

    Ester Koopman:

    Spannend!! Geniet van de voorbereidingen en je laatste 2 weekjes! Ik a je volgen :)

  • 12 Februari 2014 - 23:36

    Margriet:

    Heel veel plezier en ga ervan genieten prachtige kans

  • 27 Februari 2014 - 11:12

    Harrie:

    waar blijven de eerste foto's roos ? wacht met spanning :))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijverdal

Rosalinde

Actief sinds 11 Feb. 2014
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 6614

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 29 Juli 2015

Australië

Landen bezocht: