Down under baby! - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Rosalinde Brinkman - WaarBenJij.nu Down under baby! - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Rosalinde Brinkman - WaarBenJij.nu

Down under baby!

Door: Rosalinde

Blijf op de hoogte en volg Rosalinde

28 Februari 2014 | Australië, Gold Coast

Hallo! Daar zijn we dan, down under! Het was een vreemd afscheid in Nederland, bij mij was het besef nog niet helemaal aanwezig dus de traantjes kwamen pas toen ik tot ziens zei tegen mijn ouders, Annely en ome Harrie. Vervolgens begon de eerste vlucht van Amsterdam naar Abu Dhabi, een chille reis want ik had de hele rij (4 stoelen) voor mijzelf, en heb dus lekker lang uit in het vliegtuig gelegen. Vervolgens overstappen op Abu Dhabi voor de vlucht naar Sydney, lekker hectisch vliegveld, maar uiteindelijk de juiste gate gevonden en ook een Australisch reisgenootje. Deze vlucht was maar liefst 14 uur lang dus dat was een lekkere lange zit, ook nog wat te beleven tijdens deze rit: 2 Australische vrouwen hadden een bitchfight, de ander deed yoga en weer een ander zat lekker uit zijn neus te eten. Leedvermaak is altijd goed he! Natuurlijk gaat er ook altijd iets fout bij mij, en dus ook deze keer, het vliegtuig liep vertraging op en dus miste ik mijn volgende vlucht van Sydney naar Gold Coast. Gelukkig kon ik met het vliegtuig mee die 3 uur later vertrok en werd ik ontvangen door Maggie en de andere stagiaire Annebelle. Ik slaap op het moment nog bij Maggie thuis totdat ik zelf een kamer heb gevonden en misschien is dat vanavond al wel (voor jullie dus morgen, ik moet nog steeds wennen aan het tijdsverschil). Gisteren stond er een leuke bezigheid op het programma: Een wandeling door Lamington National Park, een regenwoud! Prachtig gebied wat een klein stukje rijden is met de auto door de bergen. Ook heb hier bowerbirds en een bower gezien (Diermanagement studenten weten waar het over gaat). Leuk om eens met eigen ogen te zien! Natuurlijk heb ik ook wat fotootjes gemaakt van onze wandeling! De komende 3 dagen ga ik lekker relaxen, zondag ga ik samen met Annebelle naar een surfwedstrijd vlakbij, eens kijken naar wat beachboys en dan begint maandag het echte werk! Can't wait!

Zoals de meeste van jullie weten heb ik nu ook een Australisch nummer, mocht je deze willen hebben, bericht me dan even op mijn Nederlandse nummer. Je kunt mij gewoon appen met mijn Australische nummer want ik kijk niet meer zoveel op mijn Nederlandse!

  • 28 Februari 2014 - 10:08

    Ruud:

    Prachtige foto's Rosalinde, en ik hoop dat je een hele mooie tijd hebt daar. Leuk om af en toe eens wat van je te zien. Wij gaan hier gewoon naar de Martini Dog Show en doen ons ding wel in de ring, maar zou zo met je ruilen :)

  • 28 Februari 2014 - 14:53

    Corrie:

    ziet er heel mooi uit. geniet van de mooie dingen die je tegen komt. ze hebben daar vast wel komkommers plakjes op je gezicht en je ziet er geweldig uit!!!!!!! gr

  • 28 Februari 2014 - 17:24

    Jan:

    Prachtig daar en mooiie foto's.
    Wij kunnen nu al haast niet wachten op de volgende serie.
    Groeten pa en ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Gold Coast

Rosalinde

Actief sinds 11 Feb. 2014
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 6618

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 29 Juli 2015

Australië

Landen bezocht: